Првог дана децембра, на адресе корисника у Зрењанину и насељеним местима, почела је подела новембарских рачуна за услуге нашег предузећа и планирано је да се она заврши до уторка 12. децембра.
Корисници у Ченти, Орловату, Томашевцу и једном делу Меленаца су задужени на основу очитаног или јављеног стања, јер је у поменутим насељеним местима последње овогодишње очитавање извршено током новембра месеца, док су корисници у осталим насељеним местима и у Зрењанину, где је последње овогодишње очитавање водомера завршено током октобра месеца, задужени аконтативно или на основу јављеног стања.
Сви корисници који у зимском периоду, док се не врши очитавање водомера, желе да буду задужени на основу стварно утрошеног стања, а не аконтативно на основу потрошње у претходном периоду, потребно је да стање својих водомера јаве најкасније до 25-ог у месецу, позивом на један од три телефона: 535-773, 530-344 или 593-003, слањем смс поруке на 064/8116099 или мејла на sluzba.ocitavanja@vikzr.rs .
Подсећамо кориснике да рекламације на рачун за новембар месец могу поднети најкасније до 20.12.2017. године, а рекламације поднете након тог датума неће се разматрати и одбациће се као неблаговремене.
Корисници могу рекламацију поднети лично на шалтеру 1 у приземљу зграде предузећа у Петефијевој 3 у Зрењанину, послати поштом на адресу: ЈКП „Водовод и канализација“, Петефијева 3, 23000 Зрењанин са назнаком РЕКЛАМАЦИЈА – СЛУЖБА ИНФОРМИСАЊА, или мејлом на info@vikzr.rs .
Код рекламација послатих поштом или мејлом, као и код пријаве стања водомера, обавезно је да корисници наведу име и презиме, адресу и контакт телефон.
За све потребне информације корисницима је на располагању бесплатна корисничка инфо линија 0800/024-023 (радним данима од 7 до 15 часова).
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин