Počela podela januarskih računa. Zaduživanje na računima akontativno ili na osnovu javljenog stanja. Računi za korisnike u kolektivnom stanovanju sa štamparskom greškom. Dosadašnji samočitači dobijaju prve račune.
Prvog februara počela je podela računa u gradu za usluge JKP „Vodovod i kanalizacija“ za januar mesec 2018. godine i planirano je da se ona završi do 9. februara, a za naseljena mesta računi su dostavljeni Pošti radi dalje distribucije računa na adrese korisnika.
Na računima za korisnike u kolektivnom stanovanju i u malim kućnim savetima došlo je do greške tokom štampanja i to u zaglavlju računa u delu koji se odnosi na godinu izdavanja računa (JANUAR/2017 umesto 2018. godine), i na mesec obračuna stanja vodomera (od 01.04.2017. do 01.05.2017. umesto 01.01.2018. do 01.02.2018. godine). Napominjemo da su greške tehničke prirode i da korisnici slobodno mogu da izvrše uplatu računa jer je obračun na računu tačan, a na osnovu poziva na broj uplata će biti knjižena za januar 2018. godine.
Ispravljeni novi računi za pomenute korisnike su već u štampi i u narednim danima biće im dostavljeni na kućne adrese sa obaveštenjem na poleđini računa o nastaloj grešci tokom samog štampanja. Naglašavamo da će obračunata kubikaža na ispravljenom računu biti ista kao na računu sa štamparskom greškom, a samim tim i ukupni fakturisani iznos za usluge našeg preduzeća, pa je potrebno izvršiti uplatu po samo JEDNOM od dva dostavljena računa.
Računi za januar mesec biće dostavljeni i na adrese 4200 dosadašnjih samočitača. Svi dosadašnji samočitači koji su prijavili stanje vodomera fakturisani su na osnovu javljenog stanja, dok samočitači koji to nisu učinili na računima imaju samo naknadu fiksni deo za priključak, a akontativno će biti zaduženi na računu za februar mesec.
Svi dosadašnji samočitači koji nisu do 20. januara izvršili kompletnu uplatu za period dok su bili samočitači to mogu učiniti samo tako što će nakon dobijanja računa za januar očitati stanje svog vodomera i u kancelariji Službe naplate u zgradi JKP „Vodovod i kanalizacija“ prijaviti stanje na osnovu kog će im odmah biti izdat novi račun za januar mesec, ili da u periodu od 20. do 25. februara očitaju trenutno stanje vodomera i to stanje jave preduzeću da bi im bilo fakturisano na računu za februar mesec.
Inače, na računima za januar mesec korisnici su zaduživani akontativno, na osnovu prosečne potrošnje u prethodnom periodu, ili na osnovu javljenog stanja. Prvo ovogodišnje očitavanje vodomera planirano je, ukoliko to budu dozvoljavali vremenski uslovi, početkom marta meseca.
Svi korisnici koji žele da na računu za februar budu zaduženi na osnovu stvarno utrošenog stanja, a ne akontativno na osnovu potrošnje u prethodnom periodu, potrebno je da očitaju svoje vodomere između 20.02 i 25.02. i stanje svojih vodomera jave najkasnije do 25. februara pozivom na jedan od tri telefona: 535-773, 530-344 ili 593-003, slanjem sms poruke na 064/8116099 ili mejla na sluzba.ocitavanja@vikzr.rs .
Reklamacije na račun za januar mesec korisnici mogu podneti najkasnije do 20.02.2018. godine, a reklamacije podnete nakon tog datuma neće se razmatrati i odbaciće se kao neblagovremene.
Korisnici mogu reklamaciju podneti lično na šalteru 1 u prizemlju zgrade preduzeća u Petefijevoj 3 u Zrenjaninu, poslati poštom na adresu: JKP „Vodovod i kanalizacija“, Petefijeva 3, 23000 Zrenjanin sa naznakom REKLAMACIJA – SLUŽBA INFORMISANJA, ili mejlom na info@vikzr.rs .
Kod reklamacija poslatih poštom ili mejlom, kao i kod prijave stanja vodomera, obavezno je da korisnici navedu ime i prezime, adresu i kontakt telefon.
Za sve potrebne informacije korisnicima je na raspolaganju besplatna korisnička info linija 0800/024-023 (radnim danima od 7 do 15 časova).
Služba informisanja i poslovnih komunikacija
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin