ЈКП "Водовод и канализација" Зрењанин

Достављање рекламација и одговора

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ДОСТАВЉАЊЕ РЕКЛАМАЦИЈА И ОДГОВОРА НА ИСТЕ

Корисници услуга могу да изјаве рекламацију на рачун који је издало предузеће или на друге услуге предузећа у складу са Чл. 55 Закона о заштити потрошача („Сл. гласник РС“, бр. 88/2021).

ПРИГОВОР (ЖАЛБА) КОРИСНИКА НА ОДГОВОР ПРЕДУЗЕЋА НА ДОСТАВЉЕНУ РЕКЛАМАЦИЈУ

На достављени одговор од стране предузећа на поднету рекламацију корисник може упутити приговор (жалбу), о којој ће одлућивати – Комисија за решавање рекламација корисника, у којој се, осим представника предузећа, налази и лице из лиценцираног удружења за заштиту потрошача.

Достављање приговора и рок за одговор Комисије за решавање рекламација на поднети приговор је идентичан начину достављања и роковима за одговор предузећа на поднету рекламацију корисника.

Одговор Комисије за решавање рекламација корисника је коначан и на њега не постоји могућност подношења приговора предузећу.

ПРЕДУЗЕЋЕ ЈЕ У ОБАВЕЗИ ДА УЧЕСТВУЈЕ У ПОСТУПКУ ЗА МИРНО РЕШАВАЊЕ ПОТРОШАЧКИХ СПОРОВА ПРЕД НАДЛЕЖНИМ ТЕЛИМА. У складу са наведеним корисник има могућност да по пријему одговора предузећа на поднету рекламацију, и без слања жалбе предузећу о којој ће одлучивати Комисија за решавање рекламација, покренете поступак решавања спора вансудским путем тако што ће се обратити надлежном телу одређеном од стране Министарства трговине РС ради посредовања у поменутом вансудском решавању спора. Исто право има и након добијања одговора од стране Комисије за решавање рекламација уколико је поднео жалбу предузећу на достављени одговор.

О могућности покретања поступка за мирно решавање потрошачких спорова корисник ће бити обавештен на крају одговора предузећа на достављену рекламацију, или на крају одговора Комисије за решавање рекламација уколико је корисник упутио жалбу на достављени одговор предузећа.

Надлежна тела можете пронаћи на сајту поменутог министарства у делу Информације – Заштита потрошача – Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова.

КАКО ПОДНЕТИ РЕКЛАМАЦИЈУ НА УСЛУГЕ ПРЕДУЗЕЋА ПРОЧИТАЈТЕ НА http://www.vikzr.rs/podnosenje-reklamacija/


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •