Крајем прошлог месеца успешно је завршено прво овогодишње редовно очитавање водомера корисника у Зрењанину и свим насељеним местима осим у Меленцима, Ченти, Клеку, Тарашу и Арадцу где ће се очитавање завршити до краја маја.
Прошле недеље започето је и друго овогодишње редовно очитавање водомера корисника у Зрењанину, а о почетку другог очитавања у насељеним местима становници истих биће благовремено обавештени.
Друго редовно очитавање водомера обухвата све кориснике осим правних лица и корисника у колекивном становању који се очитавају сваког месеца, као и самочитаче који сами очитавају стања својих водомера.
Екипе ЈКП „Водовод и канализација“ биће на терену сваког радног дана од 8 до 14 часова и тако ће бити све до почетка јуна када ће се направити седмодневна пауза за поделу мајских рачуна, након чега ће очитавање бити настављено и планирано је да се заврши до краја следећег месеца.
Корисници су у обавези да омогуће приступ водомеру и очитавање истог, што значи да са поклопца шахтова и из самих шахтова уклоне све што би отежало или онемогућило очитавање водомера.
Код корисника који не буду код куће приликом доласка читача, или где није могуће обавити очитавање, биће остављено писмено обавештење о посети са бројевима телефона на које могу да јаве стање својих водомера.
Апелујемо на кориснике да поступе по примљеном обавештењу, јаве стање водомера или на телефон 535-773 договоре посету читача, уколико не могу сами да очитају водомер, јер ћемо у супротном бити у обавези да их опоменемо да то учине, а уколико не омогуће очитавање у два наврата и пријавимо надлежној комуналној инспекцији, која за немогућност очитавања водомера може да их новчано казни са 5000 динара.
Корисници могу стање својих водомера да пријаве на три начина:
- Телефоном: сваког радног дана од 7 до 15 часова на један од следећих бројева: 535-773, 530-344, 593-003
- СМС поруком: на број 064/811 60 99 (0-24ч)
- Слањем мејла на: sluzba.ocitavanja@vikzr.rs (0-24ч)
Приликом позива, у смс поруци и мејлу потребно је да корисник наведе име и презиме, адресу и стање водомера.
Битно је да корисници, без обзира на начин јављања, пријаве стање водомера најкасније до 25-ог у месецу.
Сви корисници који желе могу пријавити стање својих водомера и пре посете читача.
Обавештење о стању водомера корисници могу и да истакну на видном месту на својим објектима (капија,прозор…) како би их читачи евидентирали.
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин