Завршени су радови на инсталацији нове телефонске централе у згради ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин, па су сви фиксни телефони поново у функцији и на располагању корисницима.
Почетком недеље завршени су радови на инсталацији нове телефонске централе у управној згради ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин у Петефијевој 3, па су од уторка сви фиксни телефони поново у функцији и на располагању корисницима.
Поред фиксних телефона служби које се налазе у управној згради предузећа, корисницима су поново на располагању и бројеви телефона Службе наплате у Корисничком центру, и то телефон 023/593-015 за проверу стања на рачуну, уплата и дуговања, као и за све информације везане за рачуне за услуге предузећа, као и телефони за пријаву стања водомера 023/535-773 и 023/530-344.
Подсећамо кориснике да све потребне информације могу добити путем бесплатне инфо линије 0800/024-023, радним данима у времену од 7 до 15 часова, а да је за пријаву кварова на јавној водоводној и канализационој мрежи 24 часа на располагању телефон 023/534-097.
Прочитајте још:
- ЗАТВОРЕНА УЛИЦА РАДНОТИ МИКЛОША
- И ЗА ВРЕМЕ НАЈТОПЛИЈЕГ ВИКЕНДА ВОДОСНАБДЕВАЊЕ СТАБИЛНО
- ГАЈИН: ВИШЕ ХАВАРИЈА ЗБОГ ЧЕСТИХ ПРЕКИДА ВОДОСНАБДЕВАЊА
Видео прилоге погледајте на нашем YouTube каналу – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin
БОНУС ВИДЕО
ИСПИРАЊЕ ВОДОВОДНЕ МРЕЖЕ (РТВ „САНТОС“)
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин