Izjašnjavanje korisnika o zadovoljstvu uslugama JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin završava se u petak 25. decembra u ponoć. Do tada korisnici mogu popuniti upitnik i dati mišljenje o kvalitetu usluga preduzeća. Izjašnjavanje korisnika se ove godine sprovodi od 25. novembra do 25. decembra.
Izjašnjavanje korisnika o zadovoljstvu uslugama JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin završava se u petak 25. decembra u ponoć, do kada korisnici mogu popuniti upitnik i dati mišljenje o kvalitetu usluga preduzeća.
Izjašnjavanje korisnika se ove godine sprovodi u periodu od 25. novembra do 25 decembra.
Ispitivanje zadovoljstva korisnika je zakonska obaveza, ali i način da, na osnovu prikupljenih podataka, unapredimo kvalitet usluga, međusobnu komunikaciju i bolje odgovorimo na potrebe korisnika.
Upitnik sadrži pitanja koja se odnose na kvalitet naših osnovnih usluga – snabdevanje vodom i prikupljanje i odvođenje fekalnih otpadnih voda, ali i pitanja koja se odnose na kvalitet uspostavljenih kanala komunikacije i odgovora na podnete reklamacije i zahteve. Na kraju upitnika korisnicima se pruža mogućnost da ostave komentar, iznesu kritiku ili pohvalu koja se odnosi na rad preduzeća.
Korisnici do petka u ponoć upitnik mogu popuniti elektronskim putem na sajtu JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin (www.vikzr.rs) i sajtu Grada Zrenjanina (www.zrenjanin.rs). Na sajtu preduzeća upitnik se nalazi na naslovnoj strani u gornjem desnom uglu, kao i u delu KORISNICI – POPUNITE ANKETU.
Do petka u 13,30 časova upitnik se može popuniti u prostorijama Korisničkog centra u Petefijevoj 3 i na naplatnom mestu na Lesnini.
Još u četvrtak upitnik se može popuniti, preuzeti ili predati i u prostorijama mesnih zajednica Gradnulica, Veljko Vlahović, Mala Amerika i Zeleno polje.
Sve aktivnosti tokom ispitivanja, pa i anketiranje „od vrata do vrata“, su usaglašene sa aktuelnom epidemiološkom situacijom i usvojenim merama za sprečavanje širenja koronavirusa.
Po okončanju ispitivanja javno će biti objavljeni rezultati, odnosno izveštaj o sprovedenom ispitivanju.
Dodatne informacije u vezi sprovedenog ispitivanja mogu se dobiti putem besplatne info linije 0800/024-023 ili korisničkog mejla info@vikzr.rs .
Ispitivanje je organizovano i sprovodi se u skladu sa „Metodologijom sprovođenja ispitivanja zadovoljstva korisnika“ koju je nedavno publikovala Stalna konferencija gradova i opština (SKGO) uz pomoć države Švedske, a nakon završenog dvogodišnjeg projekta u kom su učestvovale opštine Srednjebanatskog okruga, i u kom je, ispred Grada Zrenjanina učestvovalo naše preduzeće.
Tokom projekta definisana je metodologija ispitivanja, a ista je proverena sprovedenim ispitivanjem krajem 2018. godine. Upravo ispitivanje koje je sprovelo naše preduzeće i način komunikacije koji je ostvaren sa korisnicima je od strane švedskih stručnjaka za komunikaciju ocenjeno kao primer dobre prakse u Srbiji, a prezentovano je švedskim javnim preduzećima tokom studijske posete Švedskoj. Ponosni smo na činjenicu da je publikovana Metodologija, koja će se primenjivati u celoj Srbiji, zasnovana na predlozima i rezultatima našeg rada, kao i stečenog iskustva tokom realizacije projekta.
VAŠE MIŠLJENJE NAM JE VAŽNO!
POPUNITE UPITNIK OVDE
Pročitajte još:
- „VODOVOD“ USPEŠNO SANIRAO HAVARIJU U PERE DOBRINOVIĆA
- VEĆI BROJ HAVARIJA ZBOG PREUSMERAVANJA VODOSNEBDAVANJA
- „TOPLANA“ OŠTETILA VODOVODNU CEV U PERE DOBRINOVIĆA
- „VODOVOD“ PREUZEO VODOSNABDEVANJE GRADA
- ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGAMA JKP „VODOVOD I KANALIZACIJA“
Video priloge pogledajte na našem YouTube kanalu – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin
BONUS VIDEO
ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGAMA PREDUZEĆA (KTV)