Поставља се нове телефонска централа у згради ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин, због чега су фиксни телефони привремно ван функције.
Крајем недеље у згради ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин у Петефијевој 3 почели су радови на замени постојеће телефонске централе новом, због чега су фиксни телефони привремено ван функције.
Поред телефона служби у управној згради предузећа, ван функције су и телефони Службе наплате у Корисничком центру, и то телефон за проверу стања на рачуну и уплата 023/593-015, као и бројеви за пријаву стања водомера 023/535-773 и 023/530-344.
До завршетка радова на постављању нове централе корисници могу стање водомера пријавити путем мејл адресе sluzba.ocitavanja@vikzr.rs или СМС поруком на 064/811 60 99, при чему мејл корисника или СМС порука морају да садрже следеће податке: име и презиме, улицу и број, место и тренутно стање водомера, а услуга је доступна 24 часа.
Сва питања у вези стања рачуна, дуговања и уплата корисници могу, као и до сада, доставити путем корисничке мејл адресе info@vikzr.rs , и иста ће бити прослеђена Служби наплате, а информације могу добити и усмено у Корисничком центру у просторијама Службе наплате, уз обавезно придржавање епидемиолошких мера.
Бесплатна корисничка инфо линија 0800/024-023, као и број за пријаву кварова на јавној водоводној и канализационој мрежи 023/534-097 су и даље у функцији.
Након завршетка радова на постављању нове телефонске централе ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин ће обавестити кориснике да су поново успостављене све фиксне телефонске линије у згради предузећа.
Прочитајте још:
- ХАВАРИЈЕ ЗБОГ ЧЕСТИХ ПРЕКИДА ВОДОСНАБДЕВАЊА
- ПЛАНСКО ИНСПИРАЊЕ ВОДОВОДНЕ МРЕЖЕ ВРШИЋЕ СЕ НОЋУ
- ПОДНОШЕЊЕ РЕКЛАМАЦИЈА
Видео прилоге погледајте на нашем YouTube каналу – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin
БОНУС ВИДЕО
ПЛАНСКО ИСПИРАЊЕ ВОДОВОДНЕ МРЕЖЕ (РТВ „САНТОС“)
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин
ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ СА ДРУГИМА!