PRIVREMENO IZMEŠTENI ŠALTER ZA PRIJEM REKLAMACIJA I ZAHTEVA I BLAGAJNA

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Privremeno izmešteni šalter za prijem reklamacija i zahteva i blagajna koji su se nalazili u prizemlju zgrade JKP „Vodovod i kanalizacija“ u Petefijevoj 3. Prijem reklamacija i zahteva korisnika vršiće se na naplatnom mestu u Gimnazijskoj 16.

Podnošenje reklamacija i zahteva vršiće se u narednom periodu na šalteru naplatnog mesta u Gimnazijskoj 16 u Zrenjaninu

Zbog manjih radova na adaptaciji prostora u prizemlju zgrade JKP „Vodovod i kanalizacija“ privremeno su izmešteni šalteri Službe informisanja i poslovnih komunikacija – za prijem reklamacija i zahteva korisnika i info pult, kao i blagajna koja se nalazila pored pomenutih šaltera.

Radno vreme blagajne i šaltera za prijem reklamacija i zahteva u Gimnazijskoj 16

Od ponedeljka 30. jula šalteri za prijem reklamacija i zahteva korisnika i info pult nalaziće se u prostorijama naplatnog mesta u Gimnazijskoj 16 u Zrenjaninu. Za sve korisnike koji lično žele da podnesu reklamaciju ili određeni zahtev šalteri će im biti na usluzi svakog radnog dana od 7,30 do 13,30 časova.

Podsećamo korisnike da reklamacije i zahteve mogu poslati i pisanim putem, poštom, na adresu JKP „Vodovod i kanalizacija“, Petefijeva 3, Zrenjanin ili na mejl adresu info@vikzr.rs .
(više na: http://www.vikzr.rs/podnosenje-reklamacija/)

Šalter za prijem reklamacija i zahteva i info pult u Gimnazijskoj 16

Potvrde potrebne za postupak ozakonjenja objekata privremeno će se izdavati u prostorijama Službe naplate (kancelarija broj 6) u zgradi JKP „Vodovod i kanalizacija“ u Petefijevoj 3, svakog radnog dana od 7,30 do 13,30 časova.
(više na: http://www.vikzr.rs/potvrda-za-postupak-ozakonjenja-objekta/)

Do daljnjeg neće biti aktivan broj telefona za prijavu stanja vodomera 593-003, a korisnicima koji žele da, između 20-og i 25-og u mesecu, prijave stanje svojih vodomera i dalje su na raspolaganju brojevi telefona 535-773 i 530-344, broj za prijavu stanja putem SMS poruke 064/811 60 99, kao i mejl adresa sluzba.ocitavanja@vikzr.rs .
(više na: http://www.vikzr.rs/prijava-stanja-vodomera/)

Broj telefona Službe informisanja i poslovnih komunikacija 593-004 takođe će privremeno biti van funkcije, a kontakt sa službom korisnici mogu ostvariti putem besplatne info linije 0800/024-023 .

Kao što je napomenuto privremeno neće raditi ni šalter blagajne u prizemlju zgrade JKP „Vodovod i kanalizacija“, a svoje račune korisnici mogu, bez plaćanja provizije, platiti u Gimnazijskoj 16 ili na nekom od preostalih 8 naplatnih mesta.
(više na: http://www.vikzr.rs/naplatna-mesta/)

Šalter za prijem reklamacija (pravo) i blagajna (desno) u Gimnazijskoj 16

Napominjemo da sem navedenih privremenih promena, koje se pre svega odnose na poslove vezane za Službu informisanja i poslovnih komunikacija, drugih promena vezanih za rad službi preduzeća i kontakt korisnika sa istima nema.

Video priloge pogledajte na našem kanalu: you tube Info VIK Zrenjanin

Služba informisanja i poslovnih komunikacija
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Zrenjanin

 

 


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •