Изјашњавање корисника о задовољству услугама ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин завршава се у петак 25. децембра у поноћ. До тада корисници могу попунити упитник и дати мишљење о квалитету услуга предузећа. Изјашњавање корисника се ове године спроводи од 25. новембра до 25. децембра.
Изјашњавање корисника о задовољству услугама ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин завршава се у петак 25. децембра у поноћ, до када корисници могу попунити упитник и дати мишљење о квалитету услуга предузећа.
Изјашњавање корисника се ове године спроводи у периоду од 25. новембра до 25 децембра.
Испитивање задовољства корисника је законска обавеза, али и начин да, на основу прикупљених података, унапредимо квалитет услуга, међусобну комуникацију и боље одговоримо на потребе корисника.
Упитник садржи питања која се односе на квалитет наших основних услуга – снабдевање водом и прикупљање и одвођење фекалних отпадних вода, али и питања која се односе на квалитет успостављених канала комуникације и одговора на поднете рекламације и захтеве. На крају упитника корисницима се пружа могућност да оставе коментар, изнесу критику или похвалу која се односи на рад предузећа.
Корисници до петка у поноћ упитник могу попунити електронским путем на сајту ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин (www.vikzr.rs) и сајту Града Зрењанина (www.zrenjanin.rs). На сајту предузећа упитник се налази на насловној страни у горњем десном углу, као и у делу КОРИСНИЦИ – ПОПУНИТЕ АНКЕТУ.
До петка у 13,30 часова упитник се може попунити у просторијама Корисничког центра у Петефијевој 3 и на наплатном месту на Леснини.
Још у четвртак упитник се може попунити, преузети или предати и у просторијама месних заједница Граднулица, Вељко Влаховић, Мала Америка и Зелено поље.
Све активности током испитивања, па и анкетирање „од врата до врата“, су усаглашене са актуелном епидемиолошком ситуацијом и усвојеним мерама за спречавање ширења коронавируса.
По окончању испитивања јавно ће бити објављени резултати, односно извештај о спроведеном испитивању.
Додатне информације у вези спроведеног испитивања могу се добити путем бесплатне инфо линије 0800/024-023 или корисничког мејла info@vikzr.rs .
Испитивање је организовано и спроводи се у складу са „Методологијом спровођења испитивања задовољства корисника“ коју је недавно публиковала Стална конференција градова и општина (СКГО) уз помоћ државе Шведске, а након завршеног двогодишњег пројекта у ком су учествовале општине Средњебанатског округа, и у ком је, испред Града Зрењанина учествовало наше предузеће.
Током пројекта дефинисана је методологија испитивања, а иста је проверена спроведеним испитивањем крајем 2018. године. Управо испитивање које је спровело наше предузеће и начин комуникације који је остварен са корисницима је од стране шведских стручњака за комуникацију оцењено као пример добре праксе у Србији, а презентовано је шведским јавним предузећима током студијске посете Шведској. Поносни смо на чињеницу да је публикована Методологија, која ће се примењивати у целој Србији, заснована на предлозима и резултатима нашег рада, као и стеченог искуства током реализације пројекта.
ВАШЕ МИШЉЕЊЕ НАМ ЈЕ ВАЖНО!
ПОПУНИТЕ УПИТНИК ОВДЕ
Прочитајте још:
- „ВОДОВОД“ УСПЕШНО САНИРАО ХАВАРИЈУ У ПЕРЕ ДОБРИНОВИЋА
- ВЕЋИ БРОЈ ХАВАРИЈА ЗБОГ ПРЕУСМЕРАВАЊА ВОДОСНЕБДАВАЊА
- „ТОПЛАНА“ ОШТЕТИЛА ВОДОВОДНУ ЦЕВ У ПЕРЕ ДОБРИНОВИЋА
- „ВОДОВОД“ ПРЕУЗЕО ВОДОСНАБДЕВАЊЕ ГРАДА
- ИСПИТИВАЊЕ ЗАДОВОЉСТВА КОРИСНИКА УСЛУГАМА ЈКП „ВОДОВОД И КАНАЛИЗАЦИЈА“
Видео прилоге погледајте на нашем YouTube каналу – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin
БОНУС ВИДЕО
ИСПИТИВАЊЕ ЗАДОВОЉСТВА КОРИСНИКА УСЛУГАМА ПРЕДУЗЕЋА (КТВ)