ЈКП "Водовод и канализација" Зрењанин

АКОНТАТИВНА ЗАДУЖЕЊА НА РАЧУНИМА ДО МАРТОВСКОГ ОЧИТАВАЊА

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Количина обрачунате утрошене воде у зимском периоду, од октобарског до мартовског рачуна, обрачунава се на основу укупне потрошње у току претходне године и у виду аконтације се фактурише на рачунима за поменуте месеце.

Тако је учињено и на рачуну за јануар месец који је испоставила ЈКП „Водовод и канализација“, а на којем се после више од десет година, колико је функционисао систем обједињене наплате, налазе само услуге које врши наше предузеће.

zgrada
На шалтеру Инфо пулт у приземљу зграде „Водовода и канализације“ корисници могу добити све потребне информације, предати рекламације и захтеве

Све аконтације које се буду наплаћивале у току зимског периода сабраће се са последњим очитаним стањем у септембру месецу и упоредити са стварним стањем након првог редовног очитавања водомера које ће бити спроведено у марту месецу ове године. Уколико се тада покаже да је очитано стање мање од оног који чини збир очитаног стања у септембру плус зимске аконтације, корисник ће, јер је у претплати, бити ослобођен плаћања наших услуга до момента док му стање на водомеру не достигне очитано стање. У другом случају, уколико је очитано стање веће од оног који чини поменути збир стања, корисник ће за исказану разлику бити задужен на првом наредном рачуну, тј. на рачуну за март месец. У питању је пракса која траје годинама уназад и која омогућава да ни једна страна током периода када није могуће вршити очитавања водомера не буде на губитку.

Желимо да нагласимо да сви корисници који не желе да буду аконтативно задуживани могу пријавити стање својих водомера најкасније до 25-тог у месецу и у том случају ће на рачуну бити задужени за пријављени износ, а провера тачности пријављених износа утврдиће се током мартовског очитавања водомера, а на рачуну за поменути месец наћи ће се и евентуалне поменуте корекције.

Корисници стање својих водомера могу пријавити на три начина:

  • Телефоном – сваког радног дана од 7 до 14 часова позивањем једног од следећих бројева: 530-344, 593-003 или 535-773
  • Слањем мејла – на мејл адресу sluzba.ocitavanja@vikzr.rs
  • Смс поруком – на број телефона 064/ 811 60 99

У случајевима слања стања водомера мејлом и смс поруком  корисник  обавезно наводи: име и презиме, адресу и стање водомера. Напомињемо да су обе поменуте услуге на располагању корисницима 24 часа.

Све додатне информације корисници могу добити, сваког радног дана од 07 до 15 часова, позивањем броја бесплатне корисничке инфо линије 0800/ 024 – 023 или на шалтеру 1 у згради ЈКП „Водовод и канализација“ у Петефијевој 3.

Рекламације на достављене рачуне корисници могу упутити предузећу искључиво писаним путем најкасније до 2о-тог у месецу.

Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •