На адресе корисника достављени рачуни за мај месец за услуге ЈКП „Водовод и канализација“. Рок за подношење рекламација до 20. јуна. Наставља се очитавање водомера корисника у 9 насељених места, док је у осталим местима, као и у самом Зрењанину, завршено прво редовно очитавање водомера.
На адресе корисника услуга ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин у Зрењанину и свим насељеним местима достављени су рачуни за мај месец.
На рачунима за мај месец корисници су задуживани, у зависности од периода када је вршено очитавање водомера, на основу очитаног стања или аконтативно, а у случају ако су сами до 25. маја извршили пријаву стања водомера на основу јављеног стања. Рачуни за мај месец доспевају на наплату 20. јуна.
Тренутно се очитавање водомера корисника спроводи у 9 насељених места: Меленци, Елемир, Орловат, Перлез, Чента, Тараш, Томашевац, Фаркаждин и Книћанин, а планирано је да оно буде завршено до краја јуна месеца. Тиме ће се комплетирати прво редовно очитавање водомера, јер су очитавања завршена у Зрењанину и осталим насељеним местима.
Подсећамо кориснике да рекламације на рачун за мај месец могу поднети најкасније до 20.06.2018. године, а рекламације поднете након тог датума неће се разматрати и биће одбачене као неблаговремене.
Корисници могу рекламацију поднети лично на шалтеру 1 у приземљу зграде предузећа у Петефијевој 3 у Зрењанину, послати поштом на адресу: ЈКП „Водовод и канализација“, Петефијева 3, 23000 Зрењанин са назнаком РЕКЛАМАЦИЈА – СЛУЖБА ИНФОРМИСАЊА, или мејлом на info@vikzr.rs .
Код рекламација послатих поштом или мејлом обавезно је да корисници наведу име и презиме, адресу и контакт телефон.
За све потребне информације корисницима је на располагању бесплатна корисничка инфо линија 0800/024-023 (радним данима од 7 до 15 часова).
Пријаву стања водомера корисници, који то желе, могу извршити у периоду 20 – 25. јун.
Видео прилоге погледајте на нашем каналу: you tube Info VIK Zrenjanin
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин