Испитивање задовољства корисника спроводи се од 25. новембра до 25. децембра на територији Града Зрењанина. Упитник се може попунити електронски на сајту предузећа и Града, преузети и попунити на два наплатна места, као и у појединим месним заједницама.
У периоду од 25. новемра до 25 децембра ЈКП „Водовод и канализација“ и Град Зрењанин спроводе испитивање задовољства корисника услугама ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин.
Испитивање се спроводи на територији Града Зрењанина, дакле у самом Зрењанину и у свим насељенима местима где наше предузеће пружа своје услуге.
Испитивање задовољства корисника је законска обавеза, али и начин да, на основу прикупљених података, унапредимо квалитет услуга, међусобну комуникацију и боље одговоримо на потребе корисника.
Упитник садржи питања која се односе на квалитет наших основних услуга – снабдевање водом и прикупљање и одвођење фекалних отпадних вода, али и питања која се односе на квалитет успостављених канала комуникације и одговора на поднете рекламације и захтеве. На крају упитника корисницима се пружа могућност да оставе коментар, изнесу критику или похвалу која се односи на рад предузећа.
По окончању испитивања јавно ће бити објављени резултати, односно извештај о спроведеном испитивању.
Све активности током испитивања ће бити усаглашене са актуелном епидемиолошком ситуацијом и усвојеним мерама за спречавање ширења коронавируса.
Корисници упитник могу попунити електронским путем на сајту ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин (www.vikzr.rs) и сајту Града Зрењанина (www.zrenjanin.rs). На сајту предузећа упитник се налази на насловној страни у горњем десном углу и у делу КОРИСНИЦИ – ПОПУНИТЕ АНКЕТУ.
Упитник се може преузети сваког радног дана у просторијама Корисничког центра у Петефијевој 3 (од 7,30 до 13,30) и на наплатном месту на Леснини (од 7 до 17 ), где се исти може и предати или попунити.
Од понедељка 30. новембра упитник се може попунити, преузети или предати и у просторијама месних заједница Граднулица, Вељко Влаховић, Мала Америка и Зелено поље. О новим местима корисници ће благовремено бити обавештени путем сајта предузећа и средстава јавног информисања.
Планирано је анкетирање и од „врата од врата“, у ком би запослени у предузећу у својству анкетара у својим местима становања вршили анкетирање корисника, а да ли ће се и у којој мери реализовати зависиће од актуелне епидемиолошке ситуације.
Додатне информације у вези спроведеног испитивања могу се добити путем бесплатне инфо линије 0800/024-023 или корисничког мејла info@vikzr.rs .
Испитивање је организовано и спроводи се у складу са „Методологијом спровођења испитивања задовољства корисника“ коју је недавно публиковала Стална конференција градова и општина (СКГО) уз помоћ државе Шведске, а након завршеног двогодишњег пројекта у ком су учествовале општине Средњебанатског округа, и у ком је, испред Града Зрењанина учествовало наше предузеће.
Током пројекта дефинисана је методологија испитивања, а иста је проверена спроведеним испитивањем крајем 2018. године. Управо испитивање које је спровело наше предузеће и начин комуникације који је остварен са корисницима је од стране шведских стручњака за комуникацију оцењено као пример добре праксе у Србији, а презентовано је шведским јавним предузећима током студијске посете Шведској. Поносни смо на чињеницу да је публикована Методологија, која ће се примењивати у целој Србији, заснована на предлозима и резултатима нашег рада, као и стеченог искуства током реализације пројекта.
ВАШЕ МИШЉЕЊЕ НАМ ЈЕ ВАЖНО!
ПОПУНИТЕ УПИТНИК ОВДЕ
Прочитајте још:
- ПОЧЕЛИ РАДОВИ У РАДНОТИ МИКЛОША
- САНАЦИЈА ХАВАРИЈЕ НА АТМОСФЕРСКОЈ КАНАЛИЗАЦИЈИ КОД НАДВОЖЊАКА
- ЗАВРШЕНА РЕПАРАЦИЈА ВОДОТОРЊА У ЕЧКИ
- ГАЈИН ДОБИТНИК НАГРАДЕ ДРУШТВА СРБИЈЕ ЗА ОДНОСЕ С ЈАВНОШЋУ
Видео прилоге погледајте на нашем YouTube каналу – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin
БОНУС ВИДЕО
ПОЧЕЛИ РАДОВИ У РАДНОТИ МИКЛОША (КТВ)
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин