У току је подела рачуна за децембар месец. На дан Божића, 7. јануара, неће радити Кориснички центар ни наплатна места, а дежурају екипе за отклањање кварова на мрежи. На полеђини рачуна честитка суграђанима.
На дан Божића, у понедељак 7. јануара, неће радити Кориснички центар као ни наплатна места ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин. Од уторка, 8. јанура, Кориснички центар и сва наплатна места радиће по уобичајеном радном времену.
Корисницима је 7. јануара, за пријаву кварова на јавној водоводној и канализационој мрежи, 24 часа на располагању телефон диспечерске службе 023/534-097, а за њихово отклањање дежураће, као и сваког дана у години, екипе одржавања водоводне и канализационе мреже.
У граду је у току подела рачуна ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин за децембар месец 2018. године, док су за насељена места рачуни предати „Пошти“ ради даље дистрибуције. На полеђени рачуна налази се честитка коју је ЈКП „Водовод и канализација“ упутила суграђанима поводом божићних и новогодишњих празника.
У зимском периоду, од новембра до марта месеца, односно до првог редовног очитавања водомера, корисници широке потрошње се задужују аконтативно, тј. на основу своје досадашње просечне месечне потрошње, што је случај и на рачунима за децембар месец. Сви корисници који су до 25. децембра пријавили стање својих водомера биће задужени на основу јављеног стања, а начин задужења назначен је на самом рачуну. Корисници из објеката колективног становања (кућни савети) и привредни субјекти су задужени на основу очитаног стања.
Рачуни за децембар месец доспевају на наплату 20. јануара, а без наплате провизије корисници рачуне могу платити на једном од девет наплатних места предузећа у граду.
Рекламације на рачун за децембар месец корисници могу поднети најкасније до 20. јануара, а рекламације поднете након тог датума неће се разматрати и биће одбачене као неблаговремене.
Корисници рекламације могу поднети лично на шалтеру 1 у просторијама Корисничког центра у Петефијевој 3 у Зрењанину, послати поштом на адресу: ЈКП „Водовод и канализација“, Петефијева 3, 23101 Зрењанин са назнаком РЕКЛАМАЦИЈА – СЛУЖБА ИНФОРМИСАЊА, или мејлом на info@vikzr.rs .
Код рекламација послатих поштом или мејлом обавезно је да корисници наведу име и презиме, адресу и контакт телефон.
За све потребне информације корисницима је на располагању бесплатна корисничка инфо линија 0800/024-023 (радним данима од 7 до 15 часова).
Пријаву стања водомера корисници, који то желе, могу извршити у периоду између 2о-ог и 25-ог јануара.
Прочитајте још:
- ГАЈИН: МНОГО НОВИНА И АКТИВНОСТИ ПРЕД КРАЈ ГОДИНЕ (ЕМИСИЈА КТВ „СУБОТОМ ПОПОДНЕ)
- ВОДА ИЗ ПОСТРОЈЕЊА ПОНОВО У МРЕЖИ, ЗАБРАНА ЗА ПИЋЕ И ДАЉЕ НА СНАЗИ
Видео прилоге погледајте на нашем YouTube каналу – Vodovod i kanalizacija Zrenjanin
БОНУС ВИДЕО
ЗАШТИТА ВОДОМЕРА И КУЋНИХ ИНСТАЛАЦИЈА ТОКОМ ЗИМЕ
Служба информисања и пословних комуникација
ЈКП „Водовод и канализација“ Зрењанин